du gör mig knäsvag ♥

tja orkar inte ens prata...................... nu är jag så JÄVLA läss på skolan har hur mycket prov som helst. tSäger bara tur att de snart är helg. Dagen har varit ganska så bra. eller de ända som var bra var linas och min två timmers lunch rast! då vi (anni, jag och lina) ängnade oss åt att leka poliser. Vi tog två små sjuor och la ner dom på marken och massa. haha grymt kul. fast tillslut blev de blodigtalvar när de kom två till killar och börja kasta snöbollar på oss... aja den dåliga delen var att vi hade SO! hihi hatar är ett starkt ord men jag hatar verkligen so. tyvärr han jag inte lägga ut någon rolig bild från dagen eftersom att jag sitter hemma på mormor och morfars dator och skriver till er. puss ses senare kanske.

på bilden har ni Amanda, Mathilda och Fanny 2006 måste jag bara tillägga då vi sjöng på ett dop, duktiga tjejer eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0