en lördag kväll som denna

gick och la mig vid elva igår tror jag. Vaknade vid elva, grymt skönt att sova ut! idag har vi varit och kollar på tapeter och färg till huset. Sen har vi handlat och nu sitter jag här och ska snart ta och byta om till något annat en de jag har på mig nu (träningsbyxor och tjocktröja) var bara tvungen att stryka under träningsbyxor men tyvärr är de bara emma, anni och lina som fattar vad jag menar. Om en timme ska jag sitta i bilen på väg hem till isak. Vi får se när jag uppdaterar. ses imorgon igen kanske.
jag och emma i somras när vi åkte till knivsta en kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Knivsta :D

dit får du komma någon dag :D <3

2010-11-13 @ 16:23:13
Postat av: malin hult

Knivsta :D

dit får du komma någon dag :D <3

2010-11-13 @ 16:24:02
Postat av: fanny

ja självklart! <3

2010-11-13 @ 16:45:26
URL: http://fannyhedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0