frågor blir till svar

postat av: Anonym

vad ska du göra i helgen?vem flyttar du med mamma eller pappa?:)

 

Svar:

äntligen någon som frågar något. Så här ser min helg ut. Ebba kommer hem, så idag och imorgon ska jag försöka vara med henne så mycket som möjligt. Men sen imorgon ska jag faktiskt åka ut med lite saker till huset. Sen på kvällen ska jag hem till isak. Där jag sover. Men de blir ingen sovmorgon för våran del. på söndag ska vi vara i allianshallen klockan tio. sen på kvällen är de ju första advent. så då ska jag och några kompisar gå upp till slottet och kolla på dom fina fyrverkerierna.

Nästa fråga. De blir så att jag flyttar med mamma. Vi ska flytta ihop med hennes kille classe och hans två barn johanna och nathalie. :)


luffaren fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0