Helgens planer:

Jag är inte den som brukar planera hela min helg. jag tar dagen som den kommer lixom. Men för en gångs skull så har jag HELA helgen upp bokad. Så de här blir vad jag gör i helgen då.
Fredag: ner på stan fixa en sak. Kanske tar en sväng förbi jakob som praoar på cykel och skid. Vid fyra åker jag ut till familjen eriksson. Lite senare kommer mormor och morfar + johanna och nathalies farmor och farfar, middag blir de för alla. Sen sover jag där.
Lördag: Vaknar upp hos familjen eriksson, äter frukost. Sen åker vi hem. Fixar mig och så. Sen någon tid, vet inte när åker jag hem till isak och äter middag med honom och hans familj. Mysigt pysigt! Får se hur länge jag stannar där.
Söndag: Ska upp tidigt som fan! eller jag vet faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig :$ Ska stå på fyris park och sälja massa saker från när jag var liten, palla säger jag bara! sen blir de väl plugga, packa och kanske isak hihi vem vet :$
mina flockor

Kommentarer
Postat av: emmalundin

Okej hoppas det blir lyckat :) Alltid svårt sådant där med färg. Önskade bara att jag aldrig någonsin hade färgat mitt hår (HATA utväxt!). Dessutom brukar det aldrig bli precis som man vill och det slutar alltid med att man går till frisören och det blir någorlunda bra ändå :P <3

2010-11-11 @ 23:28:56
URL: http://emmalundins.blogg.se/
Postat av: Kulan

kul bild =)

2010-11-13 @ 13:36:59
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0