mycket text.............

här kommer de en hel roman och min helg. I fredags var jag ut till bälinge en sväng med mamma och johan. Efter maten cyklade jag hem till emma där anni också var. åkte hem vid elva då min lilla mamma kom och möte upp mig. var grymt trött.. lördagen, vaknade vid halv tio då dom nya ägarna till lägenheten kom och lämnade massa lådor. Jag bada och fixa mig. sen var de bara att packa "lite" grejer tills jag skulle hem till isak vid tre typ. Vid tolv Gick jag och möte ebba. sen gick vi till emma. Anni kom också någon timme efter. Vi bakade muffins, stora som små. vid halv fyra gick jag hem till isak. Vi åkte och köpte kina mat, godis och hyrde en as dålig skräckis. När vi kom hem åt vi. Senare bada vi jackuzzi och hade de så jävla mysigt! någon timme efter de gick vi in duscha, bytte om och kollade på våran dåliga film. efter filmen gick vi och la oss. Näsa morgon stod klockan på åtta typ för att vi skulle på match. Men då hade vi kollat fel på tiden så vi skulle gå upp en timme för tidigt. Aja sen åt vi frukost och åkte på match då dom van med 7-3 mot örbyhus eller vad dom nu hette. Sen åkte vi och köpte mat på mc donalds. Sen hem till isak då liam och jocke kom en LITEN stund. SEn iväg till allians igen och kolla på nästa match som dom förlorade med 5-6. Sen var de bara att åka hem sätta på mig lite varmare kläder. Vi gick till statoil för att lämna tillbaka filmen. Sen åkte jag ner på stan med emma och anni för att kolla på dom grymt fina fyrverkerierna. Vi mötte upp vanja. gick till slottet. efter de gick vi till storken och fikade.
annina skatt, liknar en katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0