på min gata i stan

dagen börja med att jag gick upp vid halv nio. Gick upp åt frukost, fixa mig och packa lite. Sen hade jag lite tid över och gick ut och fota lite. Men efter ett tag kom jag in igen eftersom att mina fingrar frös ihjäl! Sen kom mamma och classe med bilden och hämtade upp mig. Sen bar det iväg till bälinge. Vi fikade och firade pelle. Han fick en tysk bok och pengar av oss. Sen åkte mamma och jag till fullerö och kollade lite. Efter de ringde emma och sa att hon var hemma. Så då sa jag åt mamma att åka med mig hem till emmis! :DDDD sen var jag med henne hela dagen och nu har jag ätit och ska kolla på "ensam mamma söker" Sen kommer isak hit ett tag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0