tisdagen + måndagen

kan ju berätta lite om min måndag och tisdag. igår så var de värsta jobbiga passen innan lunch men som tur var så kom våran musiklärare och sa att de var kör så vi missa både kemin och so:n. YESSSSS!!!!! aja efter skolan gick jag och emmis hem till henne och drack te och hade det mysigt. Efter de åkte jag hem lekte med filip och johan. Sen kom isak vi åt mat och skulle kolla på ph men de hade vi inte 6 här hemma? lite konstigt för vi har as många kanaler men inte just den av allla! Sen åkte han hem och jag gick direkt till sängen och sov. Idag har de inte varit så speciellt kamratstödjar möte sen något nationellt prov som bara några i varje klass skulle göra. Efter skolan gick jag hem till mamma åt lite kakor och gick :$ Snart ska jag kanske hem till isak eller så kommer han hit eller så blir de ingen tid med honom idag. vi ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0