04-nov-2010

lite om gårdagen. Isak kom ju som ni redan vet vi åt mat och så. Sen åkte han på träning. Då ringde jag anni och vi bestämde om för att "lana" så vi tog cyklarna ut till ica där vi träffade på stina och alva :D sen gick vi inte och köpte lite saker. Sen hem till mig och fixa lite saker sen var de bara att köra. Tillslut tröttna anni för att jag vann över henne hela tiden. De var ju inte så konstigt eftersom att hon satt och smsa hela tiden, men men.... Sen körde vi sing star tills dom tre vännerna och alex ringde. Sen prata vi med dom ett tag. Sen blev de Mr. Bean. me like! Efter filmen ringde dom igen sen prata "vi" tills klockan var halv tre tror jag... Sen sov vi som stockar hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0