09.14

god dagens! Vaknade för en stund sen. Ställde klockan på halv åtta för att jag börja halv tio. Men var trött som en ...., jag vet inte vad. Men nu är jag fixad och klar för skolan! dagen igår var bra. marknaden där jag köpte mig en munk bara. otroligt, men jag köpte ju godis i måndags :$ Efter de satte vi oss uppe i musikens hus och kollade ut över uppsala. riktigt mysigt att sitta där med mina tjejor. Sen drog alla hem till sitt. Hemma hos mig väntade ju min lilla busiga lillebror. Vi kollade på film och åt popcorn. Tillslut fanns de inge popcorn kvar för dom låg över hela golvet. Så jag började damsuga. Sen tog lill fanny en annan damsugare och började gå efter mig och sa att vi var så duktiga. Sen kom mia och pappa hem vid halv åtta. Då tog jag cykeln hem till isak. Vi kollade på fotboll en stund men först blev de film. Vid halv elva åkte jag hem. Mamma var ju inte speciellt glad när jag kom hem... aja men de går över :) inget mer att berätta pusshej!
fanny och emma förra vintern

Kommentarer
Postat av: emmae

sv: på fredag denna vecka kan jag :)

2010-10-13 @ 11:20:34
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0