döda nästan en fågel

hejsan svejsan! har precis ätit, mums här hemma blev de hamburgare ihih. ska ta och hoppa in i duschen snart. kan ju ta och berätta lite om min dag. De börja med att jag vaknade vid fem i nio. fick panik, för jag skulle vara på skolan fem över nio då vi började.... Så första lektionen missa jag. hela dagen gick ganska snabbt. slutade en halvtimme senare för att vi hade kör. Efter skolan cyklade jag emma och annina hem till emma. Sen skulle jag hem och hämta en sak lite snabbt och sen komma tillbaka. Och då kom det en fågel och körde rakt in i min cykel. stackare... blev jätte rädd. När jag kom hem hade johan med sig en gullig lite tjej hem så de va bara att lämna sakerna och åka till emma igen. Vi bakade kokosbollar, grymt goda blev dom kan jag bara medge. Sen satt vi och prata en stund. Sen ringde mia och sa att jag skulle komma hem och äta. åå nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0