gårdagens trevligheter

TJA! dålig uppdatering igår men jag orkade verkligen inte med att blogga. Somnade vid halv tre. Tvingade mig själv att vara vaken från klockan ett. Ögonen höll på att säcka ihop.... Sen tog jag lite socker dricka och då blev allt mycket bättre. Igår hade jag jätte trevligt hela dagen. Vid halv tio åkte vi till kista. Shoppade lite åt mat och sånt mysigt! Sen när vi kom hem gick jag ut med emma en stund. Sen var de bara att åka vidare till nästa ställe som då var rasbo. Där jocke. matilda, markus, pontus och robin var. Vid halv nio kom vi kanske hem. Sen kollade jag på tv och sånt.
en bild på väg hem igår

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Det blev en pubrunda för min del :)

2010-10-10 @ 12:38:22
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0