hiss/diss

"Hannah montana the movie"
okej jag vet att de låter som värsta barnfilmen men man ska aldrig döma en film innan man har sätt den eller hur? jag vet inte vad som är så bra med den om man gemför med andra filmer. Men den är bra iallafall.
Tandläkaren
Gud de är en utav dom värsta sakerna jag vet. Att bara gå in i de vita rummet med massa olika verktyg som dom har att peta med i munnen. När man ligger i den där stolen som man kan hissa upp och ner, den stora vita lampan som lyser rakt in i ögonen på en. sist men inte minst när man ska ta kort i munnen. Tycker att de är jätte obehagligt att ha en stor plast sak i munnen som också gör jätte ont..... inget jag gillar med de förutom att man får ett klistermärke efter åt :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0