istiden är påväg....

jag är ju förfan hopplös! varje kväll jag ska sova så ligger jag och smsar med någon. Tillslut blir jag för trött för att vara vaken mera och då försöker jag hålla mig vaken, men somnar ändå. Så på morgonen när jag vaknar har jag alltid något sms där de står "hallå somnade du?" hur trött kan man bli? aja ligger och fryser i min säng. har gjort de hela natten, inte kul. men ikväll vet jag exakt vad jag ska ta och göra. jag ska ta och sätta på mig extra mycket kläder och tända en brasa, hihi mysigt va! nu ska jag försöka springa till garderoben och hämta kläder så snabbt jag kan så att jag inte fryser i gäll innan de. för de vore ju "synd" om jag inte kunde gå till skolan.
fin bild va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0