"min snabba cykel"

blev ingen frågastund eftersom att jag vet ju alltid vad de är för frågor som kommer upp. ligger och kollar på svenska hollywood fruar. Kan ju berätta lite om morgondagens planer. Först blir de skola efter de ner på marknaden med emma anni och lina tror jag. Efter de tar jag min snabba cykel hem till pappa där en liten busunge väntar på mig. Få se vad vi hittar på för bus imorgon. Efter de tar jag min snabba cykel hem till isak och är där ett tag sen blir de hem och hoppa i sängen och sover som en prinsessa :) <3
gullig liten vovve.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och isak tillsammans? :)

2010-10-11 @ 21:50:45
Postat av: Anonym

Är du och isak tillsammans? :)

2010-10-11 @ 21:52:14
Postat av: ida jansson

Vilken linje har du funderat på att välja till gymnaiset?



fin blogg :)

2010-10-11 @ 23:00:46
URL: http://idajanssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0