nobody´s perfect

godkväll! nu ska jag ta och sova, familjen gusén/larsson är fortfarande kvar men lite ofin som man är så går jag och lägger mig. orkar inte vara uppe. DE är ju en dag imorgon också faktiskt! då ska jag vara med annina, ebba och sen mitt på dagen någon gång kommer väl emma hem :D har haft jätte kul ikväll. haha de var grymt kul jag och hanna skulle in och köpa dricka i en kiosk. Då var det en kille som började prata med mig.
killen: Hej!
jag: Hej!
killen: hur är de med dig?
jag: det är bra, hur är det själv?
killen: jo men de är bra.
jag: men du vi ses, hej på dig!
killen: hejdå!
när vi hade stängt dörren och var på väg hem frågade hanna vem killen var. Då sa jag
- De är han som jobbar i billiga godis affären :)
Hanna: hahahaha värsta stamkunden fanny!
då kände jag mig riktigt tjock... :)
aja men godnatt på er!
sing star kvällen genom, grymt! sandman/hedin vann stort självklart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0