sovmorgon!

tjaba! gårdagen gick ganska snabbt. hade kamratstödjarmöta. De var väl inte så värst kul den här gången. sen hände väl inte så mycket i skolan. hade förprov i musik. fick 17 rätt av 21 och de är två veckor till provet :) sen hade jag so prov också. fan va jag blir irriterad på våran lärare... vi har so i en och en halv timme på tisdagen och de är dagens sista lektion. efter 40 minuter va vi klara och då innan hade hon sagt att vi skulle få gå efter att vi var färdiga med då fick vi inte gå utan sitta där i 30 minuter? varför kunde vi inte bara få gå. vi gjorde ju ändå inget. aja slutpratat om de. efter skolan cyklade jag emma anni och lina hem till lina. vi fika och kolla på kopps.  Efter de tog jag min snabba cykel hem till pappa och hämta datorn mm. Sen kom isak till mig ♥ och sen hoppade jag ner i sängen när isak åkte hem. två bilder från dagen. tog dom från linas blogg :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0