00.24

det här blir mitt sista inlägg för ikväll, för de är ju faktiskt en dag imorgon också. Funderar faktiskt på att bada en liten stund innan jag somnar in. Måste ta och måla naglarna eftersom att dom ser för jävliga ut! kan ju berätta lite om morgondagen. Ska försöka sova så länge jag bara kan! Sen vid lunch tar jag bussen eller något annat hem till isak. Sen åker vi till gränby och kollar på jacka till honom. Sen tar jag bussen hem för isak ska till allianshallen och vara sarjvakt.... Efter att han har varit de så kanske han kommer hit eller så tar jag mig till honom. vi får helt enkelt se. Ses imorgon bitti om inte så blir de väl på kvällen. ha de så bra tills dess. godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0