seriösa tjejerna

dagen i skolan har varit bra. Hade prov på morgonen som gick kanon. Sen blev de skolfoto med klassen och efter de skolfoto med kamratstödjarna. Blev väl rätt så nöjd ändå tror jag. Eller första kan jag väl inte tänka mig att jag blev så fin efter som att jag skratt så otroligt mycket när fotografen sa "gris fis" annars blev de nog bra. Efter skolan gick jag emma och anni hem till anni panni där vi åt mackor. Senare kom Simon och gustav. Innan dom kom så sa vi att vi är alltid så himla oseriösa så för en gångs skull ska vi inte vara de. Men de gick ju inga bra för när dom kom så ställda anni och jag oss för att baka kladdkaka. Sen skulle jag ta fram elvisp visparna för att sedan vispa med dom. Men jag tänkte inte riktigt så långt som man ska tänka utan började vispa med handen. Anni börja as garva och jag också till slut låg vi på golvet och tårarna rann. Sen var jag tvungen att gå hem för att vi skulle till fyrishov. och nu kom precis hem från att ha varit på fyrishov med familjen. Tog bilen dit vid halv fem. Gick in till kassan för att vänta på farmor. Då kommer de plötsligt ett gäng killar. Då var de jocke (kusin) och hans fotbolls lag som skulle bada och äta tacos som oss. Så träffade på Felix som jag inte har sätt på ett tag. Efter allt bad så tog vi och fixa till oss innan vi åt tacos på fyrishov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0