är sjukt galen kväll!

godmorgon hade skitkul igår. Först kom släkten då vi åt mat och fika. Sen vid nio tog jag min cykel och cyklade ner till ån. Där emma annina och lina satt och mös. Sen satt vi och gjorde lite saker. Sen frågade simon om vi ville göra något med honom andreas leo och gustav. Så vi sa att dom skulle komma till stjärnhjälmsparken. Så jag emma annina och lina tog oss dit. De tog ett tag för killarna att komma så vi bestämde oss för att klätra upp i ett träd och gömma oss haha skit kul. Sen kom killarna. Dom hittade oss inte. Men tillslut så kom andreas på oss..... Sen var vi med dom ett tag. Sen skulle några hem så då tyckte jag att de var dax för mig att åka hem så jag satte mig på cykeln igen och åkte hem till mig där de fans kladdkaka och skrev upp alla adresser som jag ska skicka kort till när jag är utomlands. Men nu ska jag äta frukost. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0