glädje tårar

tjaaaaaaaaaa!
fan va härligt de är att vara hemma nu igen efter en hel vecka på kreta. Efter att vi hade hoppat av planet tog vi taxi ham till stenkilsgatan. När vi kom in på emmas gata så kom hon helt plötsligt cyklandes. Jag åkte hem sen gick jag och kollade upp på emmas gata och gissa vem som kom cyklades jo emma! jag hoppade upp på hennes cykel sedan cyklade vi ner till ån för att träffa ebba och annina. När vi (emma och jag) hade kommit så långt att vi var vid fyrishov började jag gråta bara för att jag vart så jävla glad att träffa henne! har saknat henne sjukt mycket. Sen cyklade vi till ån och satt där resten av kvällen. juste vet ni vem som satt på vårat flygplan? jo tobbe trollkar tihi :P
fanny och josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0