länge sedan

Hej på er! haft en bra dag? De har jag haft just nu sitter jag hemma hos familjen eriksson och kollar runt lite på datorn medans jag försöker få mårten att fatta att har gör ledsnagubbar till mig. Eller de är kompliserat. Har skriver "(:<33" men på min mobil står de  ":(<33 "fattar ingenting tyvärr.....
Skolan och efter: skolan var bra SO och NO redovisningen gick kanon. Sen hade vi slöjd som gick ännu bättre! sen blev de råk så polisen kom och alla små sjuor gick ut på skolgården och kollade. Hihi jag känner mig så stor! "ää det där händer ofta på tunaberg" typ haha. Efter skolan gick jag emma och annina ner på stan och köpte glass. Och en riktigt cool sak var att annina skulle ringa hannes när vi var inne på inter stort (som vi aldrig går in på) så kommer han och tomas helt plötsligt gåendes :O coolt som fan! Sen började de regna och mamma ringde och sa att jag skulle komma hem för att vi skulle åka till börje. De kännder som att de tog en timma att åka hem.... När jag kom hem så var de som om jag hade badat i ån med kläderna på... Sen raka vägen hem till widerholm och hämta johan och titta på små hundvalpar. Sen vidare ut till bälinge och in i huset och göra något. Medans mamma och classe gjorde de så gick vi ut och plockade äpplen. Sen åkte vi till vänge och köpte pizza sedan vidare till ålands by, och nu sitter jag här! mycket text!

haha kolla på det här! två år sen. Vilken heting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0