nobody´s perfect

hej! jätte bra kväll igår. Emma, anni och lina kom lite efter sex. DÅ vi var jätte hungriga och åt på direkten. Kyckling med ris jätte gott! sen blev de efterrätt. Efter de bestämde vi oss för att vara med deuz, jesper, adde och karl. Så dom tog bussen till oss. Sen satt vi och kolla på en film(taken) brabra! sen gick grabbarna hem och vi hade en fortsatt roligt kväll! Men vid halv två så somnade emma och lina i soffan så jag och anni ville hitta på något kul så vi frågade några stycken men sen sket vi i de, vid halv tre gick vi och sov i min säng, mys!!!!!
fanny
annina, emma lina fanny
fanny och emma
annina och lina
emma
örhängen och nagelack av emma ringen och ögonbryns pennan av lina
sen fick jag också ett linne av emma också. fick presenter av anni när jag fyllde år
lina och emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0