hiss och diss



Ensam hemma:
Att vara hemma ensam är fan de bästa som finns.
Att bara känna att man inte störs av att någon är
hemma är så himla skönt! känna att man kan koppla av,
sätta på musik på högsta volym kanske.
Hösten:
i början när sommaren försvann och hösten kom så vart
jag lite deprimerad. Men nu tycker jag att de är jätte mysigt
att bara sitta inne och mysa under en filt.


spindlarna som kommer:
Nn när vintern är på väg så kommer de alltid in spindlar i källaren.
Och eftersom att jag bor/sover där nere och har aldrig gillat spindlar
så är de en av mina dissar idag. (dom är inte små)


elevensval:
ONÖDIGT! omg vad de är onödigt. visst om de skulle vara typ att göra
sina läxor i skolan men paddling, drama, bygga en mini stad på the sims
vad ska vi ha de till? timmen är 90 minuter lång och om vi nu inte skulle
ha den så skulle vi sluta klockan halv två istället för halv fucking fyra...
irriterad jag blir

Kommentarer
Postat av: Thess

tack så mycket fanny, måste säga att du är riktigt söt du med! :)

Hur hade du det på kreta förresten? :)

2010-09-25 @ 19:41:18
URL: http://ttkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0