en underbar refräng

tja sitter nu i min säng och väntar på att bussen ska komma. har inte riktigt bestämmt mig vad jag ska köpa men de får vi väl se sen! nu ska jag ta och berätta lite om vad jag har gjort i helgen. Fredagen hoppar jag över eftersom att jag redan har berättat om den. Sen kommer lördagen då jag var med Anni, Emma och Maja på kvällen. VI planerade väl lite smått inför valborg och så. En tror fanny gick på bussen vid elva för att åka hem och sova. SÖndagen jo då hade jag ställt klockan på nio för att hinna med bussen. Gick hem till isaks mamma där isak var. Vi tog moppen ner på stan kollade lite i affärer åt MC donald´s mat nere vid ån. Satt och sola där ett tag innan vi begav oss hem till isak för att spela lite fotboll. Åkte hem vid halv sex åt grillat sen blev det kubb med familjen. Sen bestämmde jag och nathalie oss för att gå ut och fotta så de gjorde vi i två timmar. Kanske kommer flera bilder sen någon gång framöver.
ni kan även gå in på nathalies blogg och kolla här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0