två underbara dagar!

tja! dåligt med uppdatering igår. Hade en grym dag i stockholm. hittade lite saker att klä mig i. Kom hem till uppsala vid fyra då jag gick ner på stan för att hitta en present till pappa min som fyller år nu på lördag den 23. Hittade iallafall något som intresserar honom. Sprang hem för att lämna mina kassar och cykla hem till ebba. Vi grillade nere vid ån och hade det super mysigt. Vid halv nio gick jag till bussen som gick ut till gamlis. Vi åkte och köpte godis vi hyrde även en film som vi sedan kollade på. Dag har vi bara chillat till klockan två då jag, isak, johan, mormor och morfar träffades vid fyrishov för att bowla lite så jag kunde visa upp mina skills. Men efter att jag hade vunnit första gången så tyckte jag att någon annan kunde få den stora äran att vinna så jag "gav" segern till isak. Blev as sur... Efter det åkte jag och isak ner på stan i en timme vi tog en glass och satte oss nere vid ån. Inte bara vi som hade den tanken idag. En timme senare åkte vi till java och åt med mormor och morfar. Nu på kvällen skulle jag varit med emma och anni men sen blev det för sent. Jag var med pappa på jobbet. Han ville att jag skulle ta lite kort på hans hus som han har byggt klart nu. Så de var mina två dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

flyttade inte ebba till göteborg?

2011-04-20 @ 09:57:45
Postat av: fanny

Sv: jo men hon kommer ju hit och hälsar på någon gång i månaden sådär!

2011-04-20 @ 13:09:34
URL: http://fannyhedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0