fyra dagar

Torsdag: På dagen var jag med emma och anni på stan. Sen åkte jag på rasraurang med familjen, super gott! vid halv åtta kom isak då vi cyklade ner till ån och fikade lite. Sedan sov han även hos mig. Fredag: vaknade upp berdvid isak. Vi gick ner på stan kollade lite saker till balen, mysssss. På kvällen var jag med emma, anni och ebba då vi gick ner till ån och satte oss med en samma ljus, chips, chockladbollar, kladdkaka, godis, o´boy filtar, förbövulen va mysigt det var! Runt elva kom isak, love, rikard och jocke också. vi satt väl och prata ett tag vid tolv gick vi hem då jag även tog med mig isak. Lördag: min pappas dag. 45 bast de är inte varje dag de, iallafall. VI fixade massa saker under dagen sedan kom släktern på besök. Vid halv åtta gick jag och isak hem till honom för att bada, kolla på film och sova. Söndag: Vaknade tio gick sedan ner på stan och åt lunch. vid halv tre satt jag i bilden på väg hem till stig och anita på påsk middag. Efter det in till stan där emma och anni väntade. Vi satte oss vid ån och nu är jag hemma.
Foto: Isak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0