vem ska jag tro på

pallar fanemen inte att bloggen men vafan. Kan ju berätta lite kort om min vecke (tre dagarna) som gott. I måndags så var jag med farbror frej. hade lika mysigt, kul underbart som vanligt. tisdagen kom. jag gick i skolan som vanligt. efter skolan gick jag och emma hem till henne där vi fikade på rulltårtan vi också gjorde. efter det så tog vi fram lite saker inför morgondagens foto.onsdagen skolan gick, jag hade so redovisning som gick åt helvetet pågrund av en viss swedman..... iallafall, åkte ner på stan med isak. han skulle fixa en present till mig sen tog vi en glass vid ån, åkte hem till honom i några timmar. provade kläderna inför morgondagens spex foto! sjukt taggad på de! lägger ut en outfit bild imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0