allt står på spel

isak åkte för ungefär en timme sedan.. vi var ju som sakt på gränby här någon gång mitt på dagen hittade de jag skulle men inget annat. Ska visa bild på jackan jag köpte sen men jag orkar inte göra de nu iallafall. imorgon har jag väl inga större planer men skolan börjar ju "på riktigt" imorgon så jag slutar 15.45 vilket är min senaste dag på veckan. lite saker vet jag iallafall om morgondagen och de är att jag ska bli hämtad av isak på morgonen eftersom att jag inte får cykla för min läkare och jag orkar inte gå i regnet så då tog jag erbjudanter helt enkelt. efter skolan ska jag hem till isak men kommer hem vid sex tiden igen. (så ni vet) hör väl av mig då om jag inte har fått någon form utav läxa som jag inte tror att jag kommer. nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0