hiss&diss

HISS!

1. höst kläder som. stickade tröjor, jackor, vantar halsdukar och allt sånt är ju bara för mysigt!

2. P-Piller. Det finns tre as bra saker med p-piller, först att man nästan till hundra procent inte kan bli med barn när man har sex om man tar de. andra, om man har en kraftig mensverk så kan man bli av med den helt! vilket jag själv tycker är helt underbart! och sist men inte minst så kan man sjuta upp mensen så att man bara har den varanan månad vilket är de bästa med hela grejen! att rekomendera till er tjejer!

DISS!

1. Kallt på kvällarna! för en liten stund sen när jag åkte moppe hem så var de så himla kallt, helt sjukt hur snabbt de kan gå från varma sommarkvällar till kalla hösten! tyvärrfinnns de inte så mycket jag kan göra åt saken...

2. bruta revbenet. tusan va ont de gör, man känner sig som en 90 årig tant som knappt kan böja sig ner.

allt från mig ikväll! ha en fortsatt bra kväll så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0