hur ska de gå

två dagar sedan jag uppdaterade senast. de är väl så de kommer se ut en tid här framöver. om fyra dagar ligger jag på en strand i 30 graders värme och har de skönt. kommer nog inte att uppdatera någonting där nerefrån bara så ni vet. iallafall, dom två sista dagarna har jag gått på harry potter med isak, grymt bra film! Sen igår var jag i länna med kisunerna och några kompisar. senare på kvällen åkte isak, jag, mia, pappa och filip ut till wilma och clara där vi var i några timmar. sedan åkte jag och isak hem till honom för att ha de lite mys ensamma. idag har jag inte gjort ett piss, funderar på att packa snart sen ska jag vara med irre lite senare. ha de så bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0