i have to move on

isak kom och hämtade upp mig imorse vilket var mega snällt av honom. iallafall, när jag kom till skolan stod julia där och väntade på mig sen började vi gå mot våran första lektion då vi kollade på film om massaken på utöja vilket kanske inte var en så stor nyhett någonting man har hört om hela sommaren men de är en del av programet ju. sen blev det historia och efter de kom vi till de bästa på dagen, lunchen! efter de skulle vi ha tyska men läraren var inte där så hade håll i en timme sen blev de matte och sv då vi inte gjorde så mycket. efter skolan gick jag hem till isak där jag blev serverad mackor och juice, gott gott! till de blev det tv. just nu sitter jag iallafall brevid filip och kollar på barnprogramen vilket är sådär kul. hör av mig senare, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0