inget att leka med

gårdagen var väldigt mysig här hemma. jag och isak hade bestämt oss för att göra pannkakor vilket slutade med att mamma gjorde tacos åt alla. efter de kollade jag och isak på en film. efter de så gick vi och la oss. imose vaknade vi båda tidigt (halv tio) av att jag hostade som jag gör alla dagar nu mera. lite senare åkte mamma jag och isak in till stan. vi släpte av isak sedan åkte vi vidare till sjukhuset för att kolla vad de var för fel på mitt ena revben som sticker ut. iallafall så satt vi där i nästan två timmar innan vi fick åka hem och de visade sig att jag har brutit mitt ena revben efter all hosta. sen åkte jag och mamma till apoteket och tog ut lite saker sedan vidare för att handla mat till kräftskivan ikväll. nu ska jag bara ta de lungt ikväll, titta på tv, film,, äta godis och så. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0