Utkast: Aug. 28, 2011

nu när jag har tagit bort lösenordet igen så börjar de rulla in läsare vilket känne lite roligare! ska försöka berätta lite kort om min helg. i fredags var jag med stina ett tag. vi tog oss en promenad genom kvarteret. sen vid nio tiden mötte jag upp julia. sedan åkte vi hem till mig för att kolla på tv och äta godis. Sen åkte jag hem till isak lite senare, där jag även sov. dagen där på tog vi tåget till stockholm. hittade lite saker som jag behövde, lägger upp dom lite senare kanske. på lördagskvällen åt vi kräftor hemma hos mig sedan åkte vi hem till isak där vi spelade pingis och kort sen kollade jag och isak på film. inlägget skulle kommit upp för några timmar sedan men jag fick avsluta mitt i och åka upp till akuten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0