spanien

nu sitter jag här på hotellet, vi ska strack gå och äta men jag kan ju slänga in ett inlägg innan de. innan jag åkte hit så var jag med isak till ät. sedan sov jag i en timme sedan upp igen för att åka till flyget, onice ellerhur. iallafall så kom jag väl fram vid elva eller något sånt då vi gick ner och badade som vi gjorde även idag. igår kväll skulle jag pappa och johan ta en promenad på stranden då vi bestämmde oss för att gå till våra gamla hotell som vi bode på förra gången och gången innan de. de visade sig att vi gick 7 kilometer, skit jobbigt! mina fötter gjorde så himla ont efter de, iallafall så ska jag gå upp nu, vi ses nog senare!
bilder går fortfarande inte att ladda ner så ni får vänta tills jag kommer hem eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0