Grattis till lisa!

hej på er! har varit hos lisa och pelle hela kvällen på 20 års firande. det var nämligen lisa som fyllde. efter god mat med mycket prat begav vi (jag, pelle, tom, moa och tove) oss mot skuttunge för att dumpa av tove hos någon komips. sedan vidare till ica och sist men inte minst hem till oss för att hämta min kamera. Sedan tillbaka hem till dom igen. När vi kom hem gick vi ner och kollade på slutet av svenska hjältar innan jag, pelle, tom och pelles farmor tog bilen in till stan för att lämna av farmorn och sen mig. som ni kanske förstår så är de någon som precis har tagit körkort. nämligen pelle så de var ju kul. nu har jag precis gott och lagt mig i sängen och ska alldeles strax sova. vi hörs när vi hörs!
mina fina kusiner! gammal bild men den är allt gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0