jag sökte någon jag ville leva med, men fann någon jag inte kunde leva utan.

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen. Men iallafall så hade vi ju alslutning igår vilket var bra. men själva avslutningen var verkligen dör tråkig. visst. man hade ju förväntat sig att de skulle vara otroligt mysigt. Det var snarare tvärttom. De ekade så mycket så man inte hörde någonting alls. Iallafall efter de sa alla hej då och önskade varandra en god jul och ett gott nått år. Jag fick även ett paket att Anton. ett jätte fint armband. Verkligen super fint var det. Efter allt de där så tog jag och isak en runda på stan för att fixa dem sista julklapparna. Sen blev det ful fart hem och slå in allt medans julmusiken var på hög volym. Vid sju var det dax för match på fyrishov mellan sirius-storvreta. vid nio tiden tog vi bussen hem till mig för att ha en fortsatt bra kväll. Sen har vi då denna dag då vi bara har latatt oss. Senare på kvälls kvisten har jag och mamma varit hos mormor och morfar på middag. fick även julklappar eftersom att vi inte träffar dom på julafton. Nu sitter jag på mitt rum och ska strax upp till resten av familjen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0