så här ska det alltid vara

Hej på er! gud vad de är mysigt nu när snön ligger som ett täcke över marken. De fjärlde ljuset är tänt och här siter man och kollar ut genom förstret medans snön faller. iallafall så var jag och isak på gränby igår för lite julhandel. Senare på kväll en gjorde vi pepparkaks land tillsammans med hans två små syskon. Efter de blev det en massa mys ute i jacuzzin med min snygging. Sen la vi oss i sängen för att kolla på film. Dagen där på blev det en sväng till knivsta för att kolla på match mot vide tror jag dem hette. Sirius vann iallafall med 3-1. kom hem för några timmar sedan då de blev mat och efterrätt. sosso var här och åt med oss denna kväll. mycket trevligt! nu ska jag ta och kolla på några avsnitt av dexter innan jag ska lägga mig till sängs för att sova. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0