sov så gott

hej på er! ligger nu i sänger och väntar på att luren ska ringa. har nämligen mitt lilla kvällssamtal inplanerat om sådär en kvart. de har kommit mera snö vilket är lite trevligt. så snart kan jag ut och åka pulka. som jag har längtat. har iallafall inte varit i skolan idag vilket var jätte skönt! eller jag åkte dit och gjorde mitt prov. sedan hem igen. sov i någon timme. resten kollade jag på tv. råkade öppna lucka nummer sex i min julkalenden. HOPPSAN DE VAR INTE MENINGEN! aja morgondagens planer ser ju stabila ut. slutar skolan vid halv två då jag går hem till isak. väntar på honom i två timmar innan vi åker ner på stan för att köpa nyårs klänning till mig. sen väntar en timmes pluggande medans isak har träning. tyska prov på onsdag... aja de kan ju iallafall inte gå sämte en förra gången. haha! aja slut babblat för min del nu. hörs imorgon igen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0