utan dig vet jag inte vad

hallå i stugan! har hunnit med att titta på två avsnitt av dexter och även packat klart väskan tills imorgon. Kan ju berätta lite kortfattat om morgondagens planer än så länge. vid tolv drar jag, julia och johanna till tunaberg för lite dans. Efter de drar vi ner på stan fast åt olika håll. jag ska köpa mina presenter till isak innan jag åker hem därifrån idag. vid fyra slutar isak då vi kanske går ner på stan om han så vill och behöver. annars går vi hem till honom och äter. resten av kvällen/natten spenderar jag tillsammans med min kära pojkvän. dagen där på blir det skolavslutning i domkyrkan. Sen är de lov!!! aja godnatt på er! (dålig sammanfattning på de hela)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0