en dag i stress och en härlig dag!

Tisdag: vaknade hemma i min egna säng rätt så tidigt. skolan var tråkig och gick långsamt framåt. halv fyra fick jag springa till bussen för att hinna med. hämtade två små kottar på dagis, M och M. medans johan gick och hämtade stora M. Vi träffades hemma hos dom och var barn vakt. inte så länge men pengar fick vi. Efter det gick vi hem. jag packade och åt mat. mamma och jag åkte sedan på fyris öppet hus sen bar det av hem till emma där jag skulle sova. Vi gick och la oss tidigt eftersom att vi skulle till somme på onsdagen. 06.45 gick bussen från skolan.
Ondagen: Jätte bra dag! lite kallt men vafan. var jätte trött på hemresan. johans buss körde på ett rådjur... sen låg jag hemma och kollade på tv, somnade ett litet tag där på sen ringde isak och väkte mig, tur de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0