helgen

Fredag: hade tre lektioner och slutade ett. Isak var inte i skolan så jag gick hem till honom. Men när jag kom fram så självklart var ingen hemma och hans buss hade varit försenad. jag hade inget att göra så jag satte igång och skottade lite. efter en kvart så kom han hem. vi kollade på tv, gick ut och åt, tittade på film och hade det jätte mysigt.
Lördagen: jag vakande brevid min prins riktigt tidigt.... vi låg kvar en stund sen var det frukost som jälde. sen blev det glass och bara ligga och lyssna på massa musik. vid ett gick jag hem till anniiiiii. vi snackade, kolla på massa gamla bilder. vi åt även glass med sirapi och ost bågar (y) gott! vid halv fem gick jag hem och började laga mat, tacos. när maten var klar så kom pontus, robin och ida över. Sen hade jag ingenting att gör så eftersom att isak var sjuk så gick jag hem till honom med några filmer och hans favorit godisar. gick hem vid tolv då jag var SUPER trött!
Söndag: vaknade nyss. ska ta och packa lite saker sen måste jag ut till bälinge för att åka hem till mammas jobbar kompis och fika. jag ska vara barnvakt åt hennes tre barn nu på tisdag och har inte träffat dom förut så det är bäst att jag går dit en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen blogga lite :)

2011-02-16 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0