Helgens planer

Fredag: Efter skolan åker jag kanske ner på stan och träffar josefin en kortis. om inte så åker jag hem och fixar lite tills emma och anni kommer senare på kvällen i limon som jag har beställt till dom två. vi ska göra tacos och ha de allmänt mysigt! sedan sover dom här, ggggrymt!
Lördag: sova länge länge! Jag vaknar upp med två underbara ungar bredvid mig. sen någon gång på dagen ska jag in till stan och shoppa lite med isak min broder. Sedan åker vi hem till mig. Sen vid halv sju så kommer tommi, maria och josefin. dom äter middag här och så sen sover isak här.
Söndag: sova länge! vaknar upp bredvid min solstråle. hoppas isak stannar länge. senare på dagen åker jag in till pappa och så. sen tror jag att vi ska fira mia och filip eller något. har ingen aning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0