en kärleks dag

måndag: vaknade upp hemma hos emma med anni, lina och emma. fixade oss till alla hjärtans dag firandet. VI klädde ut oss. tror ingen fattade vad vi var för något men de var kul endå. Sen sjöng jag och anni inför alla sjuor i aulan med resten av vårat coola band!!!!!! Bra gjort av oss. Efter skolan gick jag och isak hem till honom där vi bara chilla gallet, med bad, musik, tv och lite sömn på de så! tog bussen hem vid tio, hade absolut ingen lust att åka hem och sen åka tillbaka tidigt på morgonen. men säg någon gång jag har haft lust att åka hem från den där killen!? Om ni undrar vad jag fick av honom så var det en hjärt tvål som luktade as gott! och läpp balsam, hehe även de smakade och luktade gott.
älskar bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0