dagens att läsa från min sida

Hej hej! Dagen har varit rätt så chill. Känt mig lite ensam lite då och då men men... Min långa rast spenderades med min kära pojkvän och hans kompisar. Efter skolan gick jag och isak till bussen sen hem till honom där vi åt ett gäng mackor. Vid tjugo i åtta åkte vi och hämta upp Joel för att dom skulle ha träning. Sedan körde Isaks snälla pappa hem mig :) sen ringde jag till mamma vi pratade sedan åkte vi till apoteket och nu ligger jag här och väntar på att emma ska ringa :))))))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kände du dig ensam?

2011-01-27 @ 09:32:36
Postat av: Anonym

Men asso du verkar vara en jätte snäll o smart tjej!!

Så varför ungås du med som som du inte gillar?! helt onödigt ju leda upp andra tjejer i klassen o var med dom isf för att hänga med spna som får dig att må dåligt!!!

skiiit i om du får mer status för i längden så är det inge kul. bara ett tips :)



älskar din blogg

2011-01-27 @ 17:14:07
Postat av: fanny

Haha varför jag kände mig ensam var för att Emma anni och lina var på skrapen på en prova på dag. :)

2011-01-27 @ 19:33:15
URL: http://fannyhedins.blogg.se/
Postat av: fanny

Tack måste jag ju börja med att säga! Men vad har du fått de ändra från att jag inte gillar mina kompisar? Och jag mår inte dåligt, varför tror du de? :) kram

2011-01-27 @ 19:37:31
URL: http://fannyhedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0