frågestund del ett

Från: Anonym. Om: nu kör vi!
Är du duktig i skolan/har du bra betyg?

Svar: jag har g och vg så de är väl bra. men nu ska jag köra järnet sista terminen!
Från: Anonym. Om: nu kör vi!
Har du och isak haft sex?

Svar: GUD VA INTRESSERADE NI ÄR! hur kan de vara så kul att veta om vi har haft sex eller inte? men eftersom att ni vill ha svar så NEJ vare sig ni tror mig eller inte! de trodde ni inte va?

Från:Mattias Svedh. Om: nu kör vi!
skulle du kunna tänka dig att ha samlag med mig?

Svar: hoppsan hejsan! som ni förstår så fattar jag att det här inte är mattias svedh. Nej de skulle jag absolut inte kunna tänka mig!
Från: Anonym. Om: nu kör vi!
Hur länge har du och isak känt varandra ?

Svar: Som jag redan har sagt en gång så har jag och isak smsat sen vi gick i sjuan. Sen skulle vi träffas men blygheten tog väl över, så de blev ingenting. Vi fortsatte att smsa lite till och från. Sen i slutet av åttan träffades vi för första gången hemma hos mig. Vi sa inte så mycket. blyga som vi båda var. Sen smsade vi till och från sen när vi började skolan så träffades vi igen och igen och igen. Sen blev vi dö kära och blev ihop så vi har väl känt varandra sen slutet av åttan kan man väl säga.
Från: Anonym. Om: nu kör vi!
vilka tycker du är finast i 8an och nian? :)

Svar: 8an är det Donia Saleh och Louise Wenngren!
och i 9an, självklart mina underbara kompisar!

Från: Emma Lundin. Om: nu kör vi!
Hur förhåller du dig till fest/sprit?

Har du någon grej som är typiskt dig?

Har du någon dold talang?

Om du bara fick äta en sak i resten av livet, vad skulle det då vara?

Vilket är ditt drömresemål?

Hur många barn vill du ha när du blir stor? Om du nu vill ha barn dvs ...

Tror du att du kommer trivas bra i Bälinge eller skulle du hellre bo i stan?

Svar: Jag är inte den som festar eller dricker. Kan väl vara kul någon gång ibland men har inget stort behov utav det så inget jag saknar faktiskt. hmm.. typiskt mig är väl oftast alltid spiddad. kan inte sitta still måste gå runt eller hitta på något. haha massa konstigheter kan jag. som att knäcka hela käken så att de låter jätte mycket. kan också göra något konstigt ljud med munnen. jag skulle nog välja subway macka, nyttigt och otroligt gott! mitt drömresemål har alltid varit Thailand, vilket paradis! två barn passar mig utmärkt! jag trivs faktiskt bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. trivs finfint nära till bussen. den går ofta. lättare än vad jag trodde att ta sig in till stan. kram på dig!

Från: Anonym. Om: nu kör vi!
när fyller du år?

Har sätt att du brukar gråta mycket, vad brukar du gråta över? Kram

 

Svar: jag fyller år mitt i sommaren, 17 juli!

oj, de kan vara vad som helst. allt möjligt mellan himel och jord.


Från: Alva. Om: nu kör vi!
vad har du för betyg? :)

Svar: G och VG

Från: Frida Lindberg. Om: nu kör vi!
vilka bloggar läser du?

Svar: De är väl lite olika med mest linas, amandas, tangys, idas och emmas.

Från: Frida Lindberg. Om: nu kör vi!
hur många besökare har du?

Svar: De är lite olika nu på sista tiden när jag bara har bloggat varanan vecka så ligger de på 50.. så de går neråt. men nu kan  jag blogga varje vecka igen! så de ska de bli ändring på!

Från: Sten. Om: nu kör vi!
favorit outfit?
hur ser ditt/dina rum ut?
favorit mat?
vilka bloggar läser du dagligen?
snyggaste kille och tjej i sjuan, åttan och nian på skolan?
snyggaste klädstilen på killar?
när fick du din första mens?
hur skulle du beskriva ordet kärlek?
var gjorde du på nyår?

Svar: oj jag vet inte har många favoriter en av dom är min blommiga kjol, strumpbyxor och ett linne.
De kan jag ta och visa i ett inlägg lite senare!
subway utan tvekan eller hamburgare :)
amandas och idas
sjuan: frida spenare och nils heimer. åttan: donia saleh och markus gradin. nian: kan inte välja en av mina kompisar för du skulle iallafall jag bli ledsen..... och isak trepkow självklart!
jag tycker väl om dom flesta klädstiler. isak trepkow har bra klädstil även felix nilsson och några till!
min första mens fick jag i slutet av sexan.
lycka, pirr i magen de finns massa ord men inga jag kan komma på nu mera.
på nyår var jag hemma hos isak med hans familj och några andra familjer.

Från: Anonym. Om: nu kör vi!
snyggaste tjejerna i 9an en från varje klass?

Svar: 9A: sofie borg kanske. 9B: julia alstrand. 9C: jennifer och nathalie. 9D: michaela. 9E: amanda. 9F: samma här, kan inte säga en.

Från: din bästis! Om: nu kör vi!
hur många gånger har du haft sex med isak?

Svar: Varför är det så självklart att vi har haft sex för?

Från: Anonym. Om: nu kör vi!
Topp 5 killar i 9an, Eriksberg, Gränby, Gottsunda :P

Svar: Eriksberg vet jag inte ens vilka som går. Gränby finns inte så många snygga där, inga kommentarer. Gottsunda kan jag ju säga eftersom att du som vill ha svar kommer där ifrån :) johan häggström, jakob östlund, viktor carlfors, jonte lindgren. vet ingen mer :) (ingen ordning på dom där!

Från: rebecca ericsson. Om: nu kör vi!
Varför bryr sig om dom har eller inte har sex det är ju deras ensak :)

hur lärde du känna dina närmaste vänner ?

vad hete din första kärlek ?

har du några nära killkompisar vilka isf ?

bra blogg btw :)


Svar: håller mig rebecca till 110% Lina och jag blev kompisar när vi var två då jag började på hennes dagis. Emma började i våran klass i fyran då vi blev bra kompisar. Ebba började i våran klass i feman då vi också blev kompisar. Sen sist men inte minst, Annina kom till våran klass i fyran då vi inte var med henne. sen i sjuan kom vi i samma klass igen som tur var och blev kompisar! haha pontus öberg. han gick på mitt dagis och jag var jätte "kär" i honom. Nja kan jag väl inte påstå några man träffar ibland men inga jätte nära.

Från: Anonym. Om: nu kör vi!

Har du nån gång suttit hemma och tänkt , fan va Per Morberg ser sensuell ut ?


Svar: haha nej! men nu när jag tänker efter så de är han grymt sensuell. nejdå bara skoja tycker han ser jätte sliskig ut! bläää
fortsätt att ställa frågor. frågestunden fortsätter självklart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem Amanda? Alltså hon som har blogg

2011-01-14 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0