helgen

bussarna går inte imorgon. grymt! De är ju en av dom bra sakerna med att bo i bälinge. helgen har varit jättebra! Igår gick jag hem till isak efter lunchen. vi gjorde väl inte så jätte mycket, gick till ica sen blev de allianshallen hela den kvällen då isak hade match mot fbc p 96 där isaks kusin adam spelar, grymt lika, de är äckligt så lika dom är! matchen vann dom med 4-2. Sen körde isaks mamma hem oss till mig då vi blev barnvakter när vi kom innanför dörren. Jag fixade lite inför min lilla överraskning, mohahaha. Medans de busade isak med filip, gulliga! Sen satt vi och kollade på film och hade lördags mys. vid nio somnade filip och jag visade min överraskning. Vid halv tolv skulle vi gå då filip vaknade och spydde. jätte synd om honom så bara av med alla kläder och ställe in honom i duschen och massa. när vi hade bäddat rent i sängen somnade han och vi gick hem till isak och kollade på dexter. men jag somnade ju självklart. Sen hoppade vi i sängen på direkten och sov. 20 i 7 satte vi klockan på. Sen upp på match mot storvreta som slutade 6-0 tror jag :P  sen var de bara luddes match kvar.  vi åkte hem och kollade på dexter igen. fanny somnar och sov i ungefär två timmar. Vid halv två kom isaks släkt för att fira ludde som fyller år nästa vecka. vi åt tårta och hade de kul. Sen gick alla hem och även jag.... tog bussen till bälinge och nu sitter jag här och väntar på att solsidan ska börja <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för överraskning? :))

2011-01-17 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0