tre saker ni absolut inte viste om mig!

Jag har på senare tid börjat bry mig alltså de är något enormt! Isak slänger ALLTID skräp på marken. Riktigt onödigt! Och han tycker att jag är as jobbig som säger till honom och plockar upp de han slänger på marken och lägger det i soptunnan. Om han nu inte gör de så tar jag upp det själv. Konstig tjej, jag vet. Jag kollar nästan alltid på barnprogram när jag ska kolla på tv och kan alla sånger till varje program, haha tönt! Snart är de ju dags att välja gymnasium och jag tror att de typ blir Fyris sam juridik eller inredning på yv gymnasiet tror jag att de hette. Har aldrig hört talas om det gymnasiet men de verkar väl bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0