frågestund del två

Från: Anonym. Om: nu kör vi!

hur bra är isak i sängen¨på en skala 1-10 ?

 

Svar: varför är du så himla säker på att vi har haft sex? konstigt tycker jag faktiskt!

Svar vet inte och skulle absolut inte skriva ut de på ofantligt  :)


Från: Karl L. Om: nu kör vi!

vad tycker du om string?


Svar: Ja, vad tycker jag om string. Jo men de är ju snyggt, fast gillar mera halvstring!


Från: Hanna. Om: nu kör vi!

har du lust att träffa mig snart älskling? hiihi puss


Svar: självklart sötnos! jätte länge sen sist.... puss på dig!

 

Från: Anonym. Om: nu kör vi!

Vilka bloggar läser du?


Svar: Amandas, Tangys, Linas, Emmas, Idas och massa andra!

 

Från: Anonym. Om: nu kör vi!

Vad är du nöjdast med över dig själv (utseénde) och vad är du minst nöjd med? Kram


Svar: är väl nöjd med min nästa. Den är inte så stor och de är ju tur! mina läppar får jag mycket komplimanger för. hehe


Från: Anonym. Om: nu kör vi!

Dom 2 sötaste/finaste/snyggaste tjejerna i 7an?


Svar: Du är jätte söt och din kompis Frida. De finns väl flera men dom jag känner till!

 

Från: Johanna. Om: nu kör vi!

Hur blev du och Isak tillsammans? :)

Ska du inte köra på ett solo på kören nudå?!


Svar: ja du, vi tyckte att de kändes rätt och så. Sen kom de en fråga på bloggen och sen pratade vi om de och blev ihop :) haha nej absolut inte jag håller mig till altarna :)

 

Från: Anonym. Om: nu kör vi!

Snyggaste killarna i 9an


Svar: Isak är ju självklart snyggast! finns ingen att ens gem föra med. sen kanske felix, joel och adam. ingen ordning bara skrev dom så jag kom på dom.

 

Från: Anna. Om: nu kör vi!

vilken är din bästa vän av emma, anni och lina? Vem kan du lita mest på av dem tre? Kram


Svar: Emma och Anni är nog dom bästa kompisarna. Och de är dom jag litar mest på också faktiskt! kram :)

 

Från: Anonym. Om: nu kör vi!

vem är den snygaste/finaste tjejen i 7:an nämn en i varje klass:)


Svar: bara att ta fram skolkatalogen! 7a: Frida Sspännare. 7b: Matilda Lindberg grymt fin! 7c: Clara Widerholm. haha där märkte jag att d finns inte? konstigt.... 7e: Wilma Andersson. 7f: Moa Skogsberg!


Från: Anonym. Om: nu kör vi!

vilka är dom finaste tjejerna i 8;an , säg en från varje klass :)


Svar: 8a: Donia Saleh, Louise Wenngren. 8b: Kellie Werme. 8c: Michaela falck. 8e: Isabelle Pihl  hitta ingen i dom andra klasserna.

 

Från: Anni Om: nu kör vi!

Kan inte du bli snäppet bättre på att uppdatera på bloggen?

Vad är det bästa med Isak? Alltså i personligheten.

Puss love you


Svar: jo men självkalrt kan jag det gumman!

Allt är väl bäst med honom men om jag ska välja ut några saker så är det väl att han är Snäll, omtänksam, rolig/glad, lätt att prata med. är sig själv och inte leker cool och sånt. och massa annat förstår men de blir tråkigt att höra allt (a) puss älskar dig sötis!

 

Från: Anonym Om: nu kör vi!

vad är det bästa med emma anni och lina? säg det bästa med vardera


Svar: Emma, allting är bäst! Vi har grymt kul tillsammans. Kan prata om allt med henne. Grymt bra kompis! mm.

Anni, allt är bäst här också! Vi har skit kul tillsammans. Kan prata om allt med henne. Jätte snäll och gullig tjej som har stor empati vad de än gäller.

Lina, Vi har grymt kul tillsammans! båda är lika ree :) brabra kompis! allt är bra :D

Alla har världens bästa humor!

 

Från: Anonym Om: nu kör vi!

fick se att du läser linas blogg och vad tyckte du om hennes frågestund de där om dom tre snyggaste tjejerna i 9an?

snyggaste kille och tjej i 7a, 7b, 8a och 8b?


Svar: Självklart blev jag ledsen och de tror jag vem som helst skulle bli om man blev bort vald av ens kompis.

riktigt dålig stil. Bara för att hon tycker de så behöver man inte skriva ut det. för hon vet ju att jag läser hennes blogg och vem som helst skulle bli ledsen om den fick höra de av ens kompis.  jag kan gå och tänka på de i skolan ibland och bara tänker på hur hon ser mig egentligen. menmen vad ska jag göra. folk tycker vad dom tycker....

7a: Ludvig Trepkow (lik sin bror) Frida Spännare 7b: Nils Heimer

 

Från: Ida Jansson Om: nu kör vi!

Vad tycker du är de bästa med dig själv, och va tycker du mindre om med dig själv?


Svar: oj såna här fråger är ju grymt svåra! om du menar kroppen som jag tror du gör så gillar jag väl de mesta alltså ingen är perfekt. De jag är mest onöjd över är väl mina ben tror jag :) men de är inte så att jag går runt och tänker på dom hela dagarna! Men när jag ser en tjej med långa och smala ben då kan jag börja tänka på det.

 

Från: Ida Jansson Om: nu kör vi!

Om du fick chansen, skulle du tänkt dig bli en av de största bloggarna här i Sverige? Ha en massa läsare, tjäna massa pengar, men bli igenkänd vart du än går? :)


Svar: Nej jag skulle tycka de var jätte hemskt att vara Sveriges största bloggare. man skulle sätta en väldigt stor press på sig själv tror jag. Att man skulle behöva göra massvis med inlägg varje dag och alla ska vara kul att läsa och så. Sen skulle jag inte vilja bli igenkänd vart jag än går :) så svar nej :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev du sur på lina för att hon inte tog med dig på sina tre snyggaste tjejer i tunaberg? Det är ju inte direkt personligt. Eller det kanske är för du blv chockad att du inte var med bland de snyggast? Eller? Förklara? :D

2011-01-15 @ 16:35:50
Postat av: Anonym

menar att du kanske förväntat dig att ara med bland det snyggaste för du tycke du är snygg.

2011-01-15 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0