veckan som varit

okej jag kan ju säga såhär jag kommer ihåg vad jag har gjort i veckan men jag kommer inte ihåg vilken dag allt hände på så jag säger bara lite saker jag har gjort under veckans gång. Emma, Anni och Ebba har varit/sovit hos mig ute i bälinge för första gången. vi firade classe som fyller år imorgon/idag. jag har varit med emma och anni och jag har varit och hälsat på mormor och morfar. Isak har sovit hos mig några dagar. jag har åkt långfärdsskidor med mamma och nathalie en kväll och johan, johanna, nathalie och mamma en kväll. jag var på bio med isak vi åt även på restaurang innan de. både bion och restaurang besöket fick vi av isaks mamma i julklapp, gullig mamma! varit på stan med emma. varit hos isak. var även på födelsedags middag med isak och hans familj igår. var ute och lekte i snön med johan, nathalie och isak. varit på stan med isak. va på luddes innebandymatch med isak och hans familj. vad även på isaks match igår. Sen var vi på sirius match igår på fyrishov. kommer inte på något mera just nu men de finns mera från veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0