vitt, vitt, vitt!!!!

sitter just nu i soffan och bara njuter av lugnet. har målat en ut av mina väggar nu på kvällen med mamma. de blir så jävla snyggt!! helt sjukt. igår gick jag ju på fyrishov med isak. jätte mysigt! efter de blev det java. skitaaaa gott. satt där gansle länge. vid halv nio gick vi hem till honom och satte på oss myspys kläder. Sen blev det en promenix upp till ica och köpa godis. när vi sen kom hem blev det film (tur och retur) sen blev vi så trötta så att vi somnade.
sitter just nu i soffan och bara njuter av lugnet. har målat en ut av mina väggar nu på kvällen med mamma. de blir så jävla snyggt!! helt sjukt. igår gick jag ju på fyrishov med isak. jätte mysigt! efter de blev det java. skitaaaa gott. satt där gansle länge. vid halv nio gick vi hem till honom och satte på oss myspys kläder. Sen blev det en promenix upp till ica och köpa godis. när vi sen kom hem blev det film (tur och retur) sen blev vi så trötta så att vi somnade.
saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0